داروهای سرکوب کننده ایمنی ممکن است برای FSGS درمان مورد استفاده قرار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داروهای سرکوب کننده ایمنی ممکن است برای FSGS درمان مورد استفاده قرار

با توجه به تجزیه و تحلیل از بیوپسی کلیه، FSGS تصور میشود که یک رابطه نزدیک با پاسخ ایمنی غیر طبیعی، دلیل این که شما به سپرده کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها. داروهای سرکوب کننده ایمنی مواد مخدر است که می تواند کمک به مهار واکنش های ایمنی بدن می باشد. این داروها به بیماری کلیه درمان FSGS؟

سرکوب کننده سیستم ایمنی

این داروها اثر افسردگی بر روی سیستم ایمنی بدن و کاهش سیستم ایمنی بدن بگذارد. در کلینیک، بسیاری از بیماری ها توسط پاسخ ایمنی بیش از حد فعال که منجر به رسوب کمپلکس های ایمنی در ارگان های مختلف، و در نتیجه التهاب ایجاد می شود. سپس، داروهای سرکوب کننده ایمنی هستند، بیشتر به تجویز شود. در حال حاضر، کورتیکواستروئیدها، سیکلوسپورین، عوامل سایتوتوکسیک، آن Cellcept و تاک خدای رعد و برق است ایمنی شایع است که ممکن است اختلالات سیستم ایمنی در درمان کمک و جلوگیری از واکنش رد اگر بیماران پیوند عضو.

FSGS ایمونوساپرسیو بیمار

نمایش نتایج: از FSGS مجتمع های ایمنی که باعث التهاب در کلیه ها است که می تواند صدمه به سیستم فیلتر از کلیه ها شود. سپس، پروتئین بیشتر احتمال دارد برای فرار از بدن در ادرار و مایعات اضافی در بدن باقی می ماند. در این وضعیت، داروهای سرکوب کننده ایمنی ممکن است FSGS درمان در جهات مختلف کمک کند. آنها عبارتند از:

- جلوگیری از فرار پروتئین بدن

- تورم سهولت بیماران

- کاهش واکنش های التهابی در کلیه ها

- از سرعت پیشرفت بیماری کلیوی FSGS

از این نقطه، ما می دانیم که این داروها در واقع می تواند کمک به FSGS درمان. با این حال، چرا که آنها با تضعیف سیستم ایمنی بدن بیماران کار می کنند، آنها را به تعدادی از عوارض جانبی مانند عفونت به راحتی می شود.

در واقع، برای درمان FSGS، انتخاب بهتر است.

با توجه به علل و ویژگی های FSGS، ایمونوتراپی درمان خوب است. برای نمونه، شما می توانید کمپلکسهای ایمنی را حذف و به جای تنظیم سیستم ایمنی بدن از تضعیف می کند. علاوه بر این، می توان ساختار زخم کلیه و تعمیر سلول های کلیوی بازسازی. بنابراین، سلول های بنیادی می تواند کمک به درمان ریشه FSGS. اگر شما علاقه مند در مورد این درمان می تواند به طور مستقیم قابل دسترسی است.





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS، سرکوب کننده سیستم ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: